Wednesday, February 3, 2010

What Should I Do??

haiz...
i feel very tired....
really tired that kind...
i dunno what should i do...and what can i do...
very no mood.....
the whole day very headache and dizzy...
still because of some problem makes me more headache....
at the same time , i feel so stress and tired...
wonder i can tahan how long....
what kind of tired also got...
really...what should i do??
can't make people happy?? just can make people sad??
i already try my best not to think so much liao...
but now.....dunno le...
feel so annoying...really dunno what should i do...what can i do...
anyone understand me??
who can feel my feeling??
don't give me too much pressure...
i need to face many problems...
face my family...my dad n my mom..
i feel my head gonna bomb...
why everyday also will have such things happen??
我又在逃避了吗?
我到底是在怕什么??
每一次要我问父母东西,我都会很害怕。。
害怕答案不是我要的??
或许是吧。。。
我怕会有反效果。。我需要时间。。也得给父母些时间。。
不要逼我。。 我会顶不顺的。。
我的忍耐度有限。。我对自己的信心也有限。。
我很烦。。。我不知道我在烦什么。。
我觉得很压力。。比赛。。。让我更烦恼,更压力。。
我的头真的很痛。。突然问题又来到。。让我更头痛。。
你不开心,我也不会开心到哪里去。。
我知道我很多事情都办不到。。请你不要报复。。也不要抱怨。。
如果我能做到的,我会尽力去做。。尽力去争取。。
可是,请你不要逼我。。我害怕那种感觉。。
我很不开心。。真的很不开心。。
心情超差的。。我没告诉你是因为我不想你更不开心。。
我很头痛。。我好想哭。。
我好心疼。。
终于,我哭了。。在想。。要告诉你吗?
因为你也不开心,心情也不好。。
我觉得很痛。。不喜欢这种感觉。。
我该怎么做?我该怎么办?
算了吧。。不想去想了。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
没有说什么,谁对谁错。。。
没有人对,也没有人错。。。。。。。。。。。。。。。。。。

No comments:

Post a Comment